Dane podstawowe | |
- Rocznik | 1995 |
- Silnik | B204L DOHC |
- Pojemność | 1985 cm3 |
Przed modyfikacjami | |
- Moc | 185 KM (136 KW) @ 5750 rpm |
- Moment obrotowy | 263 Nm @ 2100 rpm |
- Przyśpieszenie | 8 s |
- Waga | 1335 kg |
Po modyfikacjach | |
- Moc | 253 KM (186 KW) @ 4614 rpm (wzrost o 37%) |
- Moment obrotowy | 398 Nm @ 4328 rpm (wzrost o 51%) |
- Przyśpieszenie | ??? |
- Waga | ??? |
Silnik | |
- Silnik | Całkowity remont silnika wykonany u A.Z w Piasecznie |
- Turbina | TD04HL-19T |
- Rozrząd | Nowy rozrząd |
- Intercooler | FMIC 550mm x 180mm x 65mm |
- Dolot powietrza | Poszerzony dolot do puszki + filtr K&N |
- Wtryski | Siemens DEKA 630 cc (na razie niezamontowane) |
Zawieszenie | |
- Amortyzatory | KONI 8641-1305Sport (przód); 8041-1191Sport (tył) |
- Sprężyny | EIBACH PRO-KIT Sport Line (obniżenie 3,5 cm) |
- Felgi | MOMO Revenge 17x8 ET38 |
- Opony | Goodyear Eagle F1 Assymetric 2; 225/45 R17; 91Y |
Hamulce | |
- Jarzma i zaciski | 9-5 Aero - umożliwiające montaż większych tarcz + nowe zaciski |
- Tarcze
|
Zimmermann Sport wentylowane - średnica 308 mm przód (upgrade w stosunku do fabrycznych tarcz o średnicy 286 mm) oraz 260 mm tył |
- Klocki | Ferrodo Premier |
- Przewody | BlackDiamond w stalowym oplocie |
Pozostałe zmiany | |
- Sprzęgło | Regeneracja u Radzikowskiego |
- Akumulator | CENTRA Futura CE640 |
SPECYFIKACJA
Podstawowa specyfikacja i lista wprowadzonych oraz planowanych modyfikacji.