Kolejnym etapem demontażu wnętrza było usunięcie części dolnej deski rozdzielczej tzn. obudowy bezpieczników, plastików przy przedniej części tunelu środkowego oraz schowka. Całość operacji nie zajęła zbyt dużo czasu i sprowadziła się kolejny raz do odkręcenia niezbędnych śrubek. Generalnie zestaw narzędzi do rozbiórki całego wnętrza w przeważającej części składał się z kompletu kluczy torx, śrubokrętów płaskich i krzyżakowych, oraz kluczy płaskich i nasadowych czyli elementarza każdego majsterkowicza :) |
|
Krótkie filmowe podsumowanie tej części pracy poniżej |
Rozmontowanie tunelu środkowego również nie było trudne. Największym problemem okazało się zdjęcia plastiku końcówki drążka zmiany biegów. Nie da się go usunąć bez jego zniszczenia - przynajmniej tak było w moim przypadku. |
|
Na końcu została usunięta część z panelem klimatyzacji |
|
Jak widać - największym wyzwaniem była gałka zmiany biegów |
Kolejnymi elementami do wymontowania została tunel środkowy i kanapa - wszystko po to aby nareszcie wyciągnąć całą wykładzinę podłogi, ale o tym w kolejnych wpisach. |
Home
»
Schowek
»
Tunel środkowy
»
Wnętrze
»
2013.06 - Wnętrze cz. 4 - deska, schowek i tunel środkowy
sobota, 7 czerwca 2014
Subskrybuj:
Komentarze do posta
(
Atom
)
0 komentarze :
Prześlij komentarz