sobota, 7 czerwca 2014

Kolejnym etapem demontażu wnętrza było usunięcie części dolnej deski rozdzielczej tzn. obudowy bezpieczników, plastików przy przedniej części tunelu środkowego oraz schowka.

Całość operacji nie zajęła zbyt dużo czasu i sprowadziła się kolejny raz do odkręcenia niezbędnych śrubek. Generalnie zestaw narzędzi do rozbiórki całego wnętrza w przeważającej części składał się z kompletu kluczy torx, śrubokrętów płaskich i krzyżakowych, oraz kluczy płaskich i nasadowych czyli elementarza każdego majsterkowicza :)






Krótkie filmowe podsumowanie tej części pracy poniżej

Rozmontowanie tunelu środkowego również nie było trudne. Największym problemem okazało się zdjęcia plastiku końcówki drążka zmiany biegów. Nie da się go usunąć bez jego zniszczenia - przynajmniej tak było w moim przypadku. 




Na końcu została usunięta część z panelem klimatyzacji

Jak widać - największym wyzwaniem była gałka zmiany biegów

Kolejnymi elementami do wymontowania została tunel środkowy i kanapa - wszystko po to aby nareszcie wyciągnąć całą wykładzinę podłogi, ale o tym w kolejnych wpisach.

0 komentarze :

Prześlij komentarz