Następny w kolejce był zakup nowej turbiny w miejsce wysłużonego Garreta t25 miało wejść sprawdzone już rozwiązanie tzn. turbina Mitsubishi TD04HL-19T. Poważnie rozważałem na tamten czas kupno nowej, chińskiej podróbki ale ostatecznie padło na całkowicie zregenerowany egzemplarz. |
|
Nie mając jeszcze pojęcia, że kiedyś będę chciał prowadzić bloga o moim samochodzie, niestety nie zrobiłem zdjęcia turbo przed montażem. . |
|
A tutaj część gorąca turbosprężarki Główna zaleta wymienionego turbo to przede wszystkim możliwość montażu "plug&play" oraz wydajność pozwalająca na osiągnięcie bez większego problemu mocy w granicach 300KM co stanowiło założony cel modyfikacji. Turbinka ostatecznie znalazła się w samochodzie w okolicach czerwca 2012 roku i od tamtego czasu sprawuje się dzielnie. |
czwartek, 1 maja 2014
Subskrybuj:
Komentarze do posta
(
Atom
)
0 komentarze :
Prześlij komentarz